Naufragiata in ganduri..

          Eram în maşină, mergeam să ne luăm colaci. Printre crengile copacilor se vedea o lumină, am aşteptat să văd luna plină. Sentimentele pe care mi le-a transmis au fost de răceală,tristeţe, nostalgie..poate se măsurau cu ce simţeam eu atunci. Vroiam să mă imaginez ca fiind acolo, deprimată, gândindu-mă la toată viaţa mea, la tot ce am realizat până acum. M-am lăsat păgubaşă, m-am lăsat învăluită de frumuseţea ei. Atât de simplă..dar atât de profunde erau simţirile care îmi străpungeau corpul că nu am avut putere să îmi întorc capul. Toate străfulgerările au durat prea puţin...
         Melodia "Behind blue eyes" pe fundal şi eram în lumea mea, desprinsă de tot şi negandindu-mă la nimeni şi nimic. Toate acestea s-au întâmplat în 10 minute. 10 minute de linişte pe care nu le-am mai avut, pot spune de multă vreme. Mulţi spun că luna plină îi agită, le dă o stare de nebunie, pe mine mă linişteşte mai mult ca orice, nu mi-ar ajunge toate cuvintele din Dex ca să fac o descriere.
         Nu ştiam să scriu altceva, doar atât...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu