Leapsa VII

Leapşa de la Antonia.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani
Palade Adelina, 15 ani

2. Ai porecle? Care?
Melc..şi multe altele

3. O melodie tristă, una perfectă şi trei care îţi plac mult:
Cea tristă: Green day-21 guns
Cea perfectă: Alexandrina Hristov-Printre flori
Îmi plac: Alexandrina Hristov-Numai tu, The pretty reckless-Make me wanna die,Brad Paisley & Allison Krauss -Whiskey Lullaby

4. Ai animal de casă? Care?
Nu, dar mi-aş dori..

5. Dacă ai avea un serial tv, cum s-ar numi?
Nu ştiu..

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fără Google!
"Carpe diem!" (Dead poets society)

7. Desenul animat preferat din copilărie.
Popey Marinarul

8. Îţi place îngheţata?
Da! De ciocolată e preferata mea.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?
Îmi place numele meu dar dacă ar fi fost să am alt nume mi-ar fi plăcut Sara.

10. Zi-mi un banc!
Doar unul ştiu.. Un copil se întoarce de la şcoală: -Mamă,copiii îmi spun că sunt vampir! -Lasă, mamă,copiii sunt răi,nu ai de ce să-ţi faci probleme. Acum treci la masă că ţi se coaguleaza supa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu